top of page
Search

מיקסום פרודקטיביות עם אוטומציות וואטסאפ

בעידן הדיגיטלי של היום, המסחר והתקשורת עם לקוחות חייבים להיות מהירים ויעילים יותר מאי פעם. וואטסאפ, אחת מהפלטפורמות הנפוצות ביותר לתקשורת, הפכה לכלי מרכזי עבור עסקים המעוניינים לשפר את קמפייני השיווק והקשר עם הלקוחות. עם מעל ל-2 מיליארד משתמשים ברחבי העולם, ועם יחס הצלחה של 90% בהודעות שנקראות, חשוב להבין כיצד ניתן לייעל את השימוש בפלטפורמה זו באמצעות אוטומציה ב-CRM, כדי למקסם את היעילות והנוחות.


מדוע אוטומציה בוואטסאפ?


אוטומציה בוואטסאפ מספקת לעסקים את היכולת לשלוח הודעות אוטומטיות, לנהל בקשות תמיכה ולשפר את חוויית הלקוח. לדוגמה, עסקים המיישמים אוטומציה דיווחו על עלייה של 25% בשימור לקוחות. על ידי צמצום העומס על צוותי השירות והמכירות, האוטומציה מאפשרת להם להתמקד במשימות שדורשות תשומת לב אישית.


אוטומציה יכולה לחסוך זמן יקר ולעשות שירות לקוחות הרבה יותר גמיש. בעזרת שימוש באוטומציה נכונה, עסקים יכולים לא רק להגדיל את שימור הלקוחות אלא גם לשפר את יחס ההמרה, אשר יכול להגיע עד ל-30%.


פיתוח אסטרטגיה מותאמת אישית


כדי להשיג את המקסימום מהאוטומציה בוואטסאפ, יש לפתח אסטרטגיה מותאמת אישית שיכולה לשרת את הצרכים הספציפיים של העסק.


בהתבסס על פרטי הלקוחות, ניתן ליצור קמפיינים מותאמים אישית ויעילים יותר. למשל, ניתן לשלוח הודעות ברכות ללקוחות חדשים ובכך להעלות את תחושת השייכות שלהם למותג. עוד דוגמה היא שליחת תכנים רלוונטיים על סמך רכישות קודמות, כמו הצעות להמשך רכישה של מוצרים דומים, מה שיכול להגדיל את הסיכוי למכירה נוספת ב-40%.


Eye-level view of a smartphone displaying WhatsApp chats
זה הזמן להתחיל!! שירות לקוחות אוטומטי בוואטסאפ עם מקס בוט! לקחת את זה בשתי ידיים עכשיו

אוטומציה של הודעות


אחת האפשרויות הפופולריות ביותר היא אוטומציה של הודעות. זה כולל שני סוגים עיקריים: הודעות ברירת מחדל והודעות אוטומטיות.


הודעות אוטומטיות כמענה לשאלות לקוחות ופוטנציאליים


הודעות שנשלחות באופן אוטומטי כתגובה לשאלות נפוצות. לדוגמה, כאשר לקוח שואל על שעות הפעילות או על זמינות מוצרים. על פי נתונים, 70% מהלקוחות מעדיפים לקבל תשובות לשאלותיהם בצורה מהירה ואוטומטית, מה שמקטין את העומס על הצוות ומשפר את חוויית הלקוח בצורה משמעותית.


הודעות אוטומטיות לאחר רכישה


בהודעה האוטומטית שלאחר רכישה, אפשר לאמת את המידע שנשלח ללקוח וליידע אותו לגבי תהליך המשלוח. זה יוצר שקיפות ומשפר את חוויית הלקוח; מחקרים מראים כי לקוחות מרוצים מדו"ח המשלוח נוטים לשוב לקנות עם שיעור של 60%.


ניתוח נתונים ושיפוט


עוד אחד מהיתרונות של אוטומציה בוואטסאפ הוא היכולת לנתח נתונים. באמצעות הכלים המתקדמים שזמינים כיום, עסקים יכולים לעקוב אחר ביצועיהם ולשפר את השירותים שלהם בהתבסס על המידע שהתקבל.


ניתוח הנתונים יכול לכלול מידע על התגובה של הלקוחות, נתוני מכירות ודירוגים. כל אלה מספקים לעסק תובנות חיוניות על מה עובד ומה לא, כך שיוכל לבצע שינויים נדרשים במערכת האוטומטית שלו כדי לייעל את הביצועים.


High angle view of a person analyzing data on a laptop
אנליטקס! מידע עסקי חשוב שנאסף בוואטסאפ

התמקדות בשירות לקוחות


בקרב עסקים רבים, שירות הלקוחות הוא המפתח להצלחה. באמצעות אוטומציה, אפשר לייעל את תהליכי השירות שיהיו זמינים בכל שעה, ולאפשר ללקוחות לקבל מענה מידי לשאלותיהם.


במקום לחכות בתור למענה, לקוחות יכולים לקבל מענה מיידי באמצעות הודעות אוטומטיות. המשמעות היא שהם ירגישו שמי שמטפל בהם מתעניין בהם, מה שמעלה את שביעות הרצון ב-50%.


ניהול פרטי הקשר


אחת הבעיות הנפוצות אך החשובות היא ניהול פרטי הקשר של הלקוחות. עם האוטומציה, יש לדאוג לכך שכל פרטי הקשר יהיו מעודכנים ונכונים. עסקים צריכים לוודא שהנתונים המוזנים למערכת מדויקים כדי למנוע בעיות בהגעה ללקוחות.


אוטומציה יכולה לשפר את תהליך זה בכך שהיא מפשטת את הדרך לאסוף ולעדכן פרטי קשר של לקוחות, דבר שיכול להפחית שגיאות ב-20%. מקס בוט יודע לקחת את שם הלקוח מהוואטסאפ (השם שכל משתמש וואטסאפ נותן לעצמו באפליקציה) וגם כמובן את מספר הטלפון כך שאין צורך לבקש מהלקוח את מספר הטלפון או לשאול לשמו!!


שיתוף פעולה עם אנשי צוות


מקובל שצוותי השירות הממוקדים בשירות לקוחות ידרשו תמיכה ממחלקות נוספות כמו מכירות ושיווק. באמצעות אוטומציה בוואטסאפ, קל יותר לשתף מסמכים ומידע בין הצוותים גם כאשר עובדים עם מספר וואטסאפ יחיד לכל החברה (באמצעות שימוש בפיצ'ר המחלקות וריבוי המשתמשים)


החיבור בין מערכת ה-CRM והוואטסאפ יכול לשפר את התקשורת הפנימית, ולצמצם את הידע המפוזר בין עובדים שונים. זה מאפשר לכולם להיות מעודכנים ולפעול בצורה יותר מתואמת, מה שמסייע להגביר את היעילות הכללית.


חיזוק הקשר עם לקוחות


אוטומציה של שיחות בוואטסאפ עם צ'אטבוט ובינה מלאכותית בוואטסאפ היא כלי חיוני בעידן המהיר והשירותי שבו אנו חיים. אם תשתמשו בכלים הנכונים ותהיו פתוחים לשינויים, תוכלו למקסם את היעילות ולשפר את החוויה של הלקוחות.


באמצעות אוטומציה זו, לא רק שתשמרו על הזמן שלכם – אלא תחסכו זמן ללקוחות שלכם ותתנו להם מענה ברגע שהם פנויים - כאן ועכשיו!!. היתרון הקולקטיבי הוא לא רק הגברת היעילות, אלא גם חיזוק הקשר עם הלקוחות והצגת תשומת הלב שהם ראויים לה.


כך תוכלו לשדרג את השירות ולגרום לכל לקוח להרגיש מיוחד.

 
 
 

Comentarios


bottom of page